As part of our values, we are RELIABLE and COMMITTED to our Customers and always strive for EXCELLENCE in providing outstanding customer service.
However, in the rare case that we might not get things right, we remain UNITED with our Customers to let us know what happened so we can resolve it. How to complain?
How long will it take to resolve? If we cannot reach a resolution together |
كجزء من قيمنا، نحن واثقون وملتزمون تجاه عملائنا ونسعى دائمًا الى التميز في تقديم خدمة عملاء ممتازة. ولكن، في الحالات النادرة التي قد لا تسير فيها الأمور كما يجب أن تكون، سنظل متحدين مع عملائنا لإطلاعنا عما حدث كي نتمكن من حلها.
كيف أقدم شكوى؟ يمكنك التواصل معنا من خلال:
في حال لم نتمكن من التوصل إلى قرار معًا |
In case your Debit Card is lost / stolen, you may instantly block your card by calling us on: 800 542 5454 (within the UAE) or +974 4494 0000 (Overseas)
في حال فقدان أو سرقة بطاقة الخصم الخاصة بك، يمكنك إيقاف البطاقة عبر الاتصال بنا على: 8005425454 (داخل الامارات العربية المتحدة) أو 0000 4494 00974 (خارج الامارات العربية المتحدة)
home | contact | Group | Head Office |
© Copyright 2018 al khaliji. All rights reserved