al khaliji

next generation banking
As part of our values, we are RELIABLE and COMMITTED to our Customers and always strive for EXCELLENCE in providing outstanding customer service.

However, in the rare case that we might not get things right, we remain UNITED with our Customers to let us know what happened so we can resolve it.

How to complain?
You can get in touch with us through:

Email
complaints@alkhaliji.ae


24/7 Call Centre

800 542 54 54 (Within the UAE)
+974-4494-0000 (Overseas)


Visiting Branch

Visit the nearest Branch in Dubai, Abu Dhabi, Sharjah or Ras Al Khaimah

How long will it take to resolve?
We assure you that we will try to solve your complaint as quickly as possible and we shall assess your complaint and inform you of the resolution or on how long it will take to solve within 2 to 5 working days.

If we cannot reach a resolution together
We are confident that our complaint resolution process is both fair and robust. However, if we have been unable to provide you with a full and satisfactory resolution, you have the right to refer your complaint to the UAE Central Bank via (Consumer Protection Unit) for more info click here

كجزء من قيمنا، نحن واثقون وملتزمون تجاه عملائنا ونسعى دائمًا الى التميز في تقديم خدمة عملاء ممتازة.


ولكن، في الحالات النادرة التي قد لا تسير فيها الأمور كما يجب أن تكون، سنظل متحدين مع عملائنا لإطلاعنا عما حدث كي نتمكن من حلها.

كيف أقدم شكوى؟

يمكنك التواصل معنا من خلال:

البريد الإلكتروني
complaints@alkhaliji.ae


مركز الاتصال المتوفر 24/7

8005425454 (داخل الامارات العربية المتحدة)
974-4494-0000+ (خارج الامارات العربية المتحدة)


زيارة الفرع

قم بزيارة أقرب فرع في دبي ، أبو ظبي ، الشارقة أو راس الخيمة


ما الوقت الذي سيلزم لحل المشكلة؟
ونحن نؤكد لك اننا سنحاول حلّ مشكلتك بأسرع وقت ممكن و سنقوم بتقييم شكواك وإبلاغك بالحل أو سنعلمك عن المدة التي سيستغرقها الحل في غضون يومين إلى 5 أيام عمل.

في حال لم نتمكن من التوصل إلى قرار معًا
نحن على ثقة من أن إجراءاتنا لحل الشكاوى تتسم بالإنصاف والفعالية. ومع ذلك ، إذا لم نتمكن من توفير حل كامل يرضيك، فيحق لك إحالة شكواك إلى المصرف المركزي في الإمارات العربية المتحدة وحده حماية المستهلك.

In case your Debit / Credit Card is lost / stolen, you may instantly block your card by calling us on: 800 542 5454 (within the UAE) or +974 4494 0000 (Overseas)

في حال فقدان أو سرقة بطاقة الخصم/الائتمان الخاصة بك، يمكنك إيقاف البطاقة عبر الاتصال بنا على: 8005425454 (داخل الامارات العربية المتحدة) أو 0000 4494 00974 (خارج الامارات العربية المتحدة)

© Copyright 2018 al khaliji. All rights reserved